14

Razmisljala sam da se vise ne vracam na ovu stranicu, na svoj blog, da pustim da je vrijeme izbrise da napada prasina i da se paucina nakupi.Onda bi mi bilo gadno da je ocistim i tako bi tonula bloggerskim dubina i niko je ne bi htio reanimirati.

Idealan nacin da smrsati jeste da stomak pokvarite kao sto sam ga ja prije 5 dana pokvarila. Ali lijepo smo se druzili moj apetit i ja. Sada je negdje blizu Kube, poslao je razglednicu kaze da mu je fino i da ce tamo neko vrijeme biti dok se ne odluci da mi se vrati.

Sestra je kriva za ovo moje trovanje, lijena guzica kupila pitu u pekari. Zato sam prije neku noc uzivala u njenim zvukovima iz zahoda, grlila je solju, kao sto sam je i ja. Slatko sam zaspala. God loves me 😉

Jednom zloca, uvijek zloca

Sta ima kod vas?

boemica
Srce joj je mreza, a ruke okovi. Kad ne pjeva, place. Kad ne place, neprijateljica neprijateljstva sanja Zlo.

3 komentara

Komentariši