23 godine i dvije kcerke wow

Na kafi nam se vrlo brzo njen kolega pridruzio. Zapravo smo nas dvije pile kafu, a ova ga je vidjela i pozvala da nam se pridruzi. Momku bi drago, meni svejedno. Uglavnom, malo me je njegova prica sokirala, a svasta sam i cula i vidjela. Lik radi sa ovom mojom drugaricom, on je glavni informaticar, genije kako moja drugarica voli reci. Ima 23 godine, zavrsio elektrotehnicki fakultet, odmah dobio posao u njenoj firmi. Iza sebe ima propali brak i dvije djevojcice koje su sa majkom. Jedna ima 4 godine, a druga 3. Prica on kako mu je jako tesko djevojku naci jer svaka zazire kada cuje da je bio u braku i da ima djecu iz tog braka. Cudi se lik pravo jer misli da ako ima fakultet i dobro placen posao da ce zene za njim da polude i da lete kao pcele na med.

Svasta sam mu htjela reci, htjela sam mu oci otvoriti. Nisam to uradila, iznervirala me je ona salterusa jutros koju dvije cokolade i dobar zagrljaj nisu mogle izbiti iz glave. Samo sam mu rekla: sretno druze!

boemica
Srce joj je mreza, a ruke okovi. Kad ne pjeva, place. Kad ne place, neprijateljica neprijateljstva sanja Zlo.

7 komentara

  1. Budaletina ne zna sto i Ti znas a pravilo je u ljudskom prozimanju.
    Dakle,sto vise nastoji na objelodanjivanju svoje nesrece to ca ga jos vise tuci opcenita nesreca.
    Sto je vise u azilu nemoci to ce ga moc povodom azila tretirati kao nesretnika jer je nemoguce ,ovo je apsolutnost iskustvena za sada i u buduce,da onaj koji moli ima respekt od onog kojeg moli.
    Bilo u pitanju materija ili razumijevanje…svejedno je.

Komentariši